12. svi 2016.

Kako koristiti xbox live u Hrvatskoj


Službeno i sa korisničkom podrškom, nikako! :(


Ali kako ostatak hrvatskih igrača, tako i ja imam složen accaount u državi gdje je xbox store podržan.

Ja sam odabrao UK iz nekoliko razloga:


* stara navika (još iz vremena kad sam imao PS3 i u ono vrijeme je postojao isti problem sa PS store-om u hrvatskoj)
* igre naručujem iz UK (shopto.net i game.co.uk)

Kod odabira zemlje u kojoj otvarate account, pazite jer kasnije kad kupujete gift card (bon za kupnju), euri € ne vrijede u Engleskoj i SAD-u. kombinacije. Znači za UK koristite £ (funte), ostatak EU moraju biti euri €, a za SAD američki dolari $.

Nedavno je prijatelj dobio gift card u vrijednosti 25$, pošto ima europski account nije mu vrijedio.

Provjereno! Neki dan sam linkao hrvatsku kreditnu karticu (VISA) na xbox live account i sve je prošlo u redu, jedina stvar koju sam morao napraviit je upisati adresu za slanje računa iz Londona.
Odabeite neku adresu i dodajte zip (postal) code. http://postalcode.globefeed.com/uk_postal_code.asp ;)
Račune ionako dobivate na mail.

Što se tiće xbox live cardova, nema problema, jer nisu vezani za lokacije (ja ipak za svaki slučaj kupujem iz engleske). Najbolje kod Gift Cardova i Xbox live je to što kupujete code. Nakon uplate (paypal ili kreditna kartica), kroz nekoliko minuta na mail stiže 25 znamenkasti kod koji ukucate i to je to. Kod kupnje treba paziti jer postoje i u "fizičkom" obliku pa ih šalju poštom. Ništa strašno, ali ih čekate cca 5 - 10 dana.

Koje su koristi od xbox live pretplate?
Osim što možete igrati online multiplayer igre (COD, BF, HALO i sl.)
Svaki mjesec dobivate nekoliko igara besplatno, koje možete igrati za vrijeme trajanja pretplate.



Kolko to košta i da li se isplati?
3 mjeseca 14.99£ = cca 150kn
12 mjeseci 39,99£ = cca 400kn
Bez xbox live nema igranja MP
Igre, čak i one starije, koštaju od 169kn/kom na više. Nove se kreću oko 450 - 550kn.
Računajte sami...

Broj komentara: 10:

MoMa (Monja Jožef) kaže...

Po naputku prijavio sam regiju US na mom novom xbox one s i prijavio sam moju master karticu s adresom u new yorku. Bez problema mi je dao kupiti live gold za godinu dana, ali kada hoću kupiti igru iz gold ponude uvijek mi javlja problem s regijom. Otvorio sam zatim i pay pal, ali mi i tu javlja grešku. Ne znam kako, no jedino je prošla kupovina GTA V na isti način i sad ga imam. Kako, nemam pojma jer ništa drugo neće. Sve igre sam morao kupiti na disku na amazonu. Isto tako, kupio sam GOW 4 i dobio kodove za 4 prve igre. Ne želi mi prihvatiti niti jedan. Kako ih odraditi ovo, kako kupiti igru? Molim instrukcije, jer sam vlasnik xboxa tek 2 mjeseca. Isto tako napravio sam novi račun na microsoftu kao da sam iz US.

eviltwinbrother kaže...

Pay pal ni meni ne radi. Ostalo je sve o.k.
Ja sam složio uk account, ali kad preko pc-a (browsera) ukucavavam kodove, moram promijeniti dio u adresi. U tvojem slučaju mora biti ovako: http://www.xbox.com/en-US/ ili https://account.xbox.com/Shell/ChangeLocale

Također sam adresu i ostale kontakt podatke morao promijeniti na https://account.microsoft.com/

Jedino što mi još pada na pamet je da, ako si mlađi od 18 moraš imati dozvolu za kupti sadržaj koji je +18. A to se riješava na https://account.xbox.com/en-US/Settings/Home/

Naravno, moraš biti ulogiran za promjene.

Anonimno kaže...

Pozdrav! Planiram kupiti Xbox One i zanima da li sve normalno radi i na koju se državu najbolje prijaviti.

eviltwinbrother kaže...

Pozdrav i tebi!
Sve radi najnormalnije. Ja sam prijavljen na UK (engleska). Ovisi o tebi gdje se želiš prijaviti i koji jezik bokje znaš. Samo moraš paziti da kasnije kupiješ gold pretplatu i bonove za kupnju baš za tu regiju.
Ako se odlučiš za UK, možeš koristiti jedino bonove u Funtama (£), za USA radi jediono u Dolarima ($) itd.

U principu su ti to preporuke - USA ili UK.

Unknown kaže...

Čuo sam da je bolja US regija jer na njihovom marketplace-u su igre jeftinije. E sad, kako onda funkcionira multiplayer, da li me spaja s igračima iz Amerike pa je ping užasno visok ili
se koristi neka geolokacija konzole pa te spaja s igračima iz EU ?

Unknown kaže...

Čuo sam da je bolja US regija jer na njihovom marketplace-u su igre jeftinije. E sad, kako onda funkcionira multiplayer, da li me spaja s igračima iz Amerike (pa je ping užasno visok i sve šteka) ili
se koristi neka geolokacija konzole pa te spaja s igračima iz EU ?

eviltwinbrother kaže...

Spaja sa najboljim pingom. Tako da sve ovisi o tvojoj vezi prema serverima.

Anonimno kaže...

Sve gore navedeno više ne vrijrdi. Sada se adresa na kredtnoj ili debitnoj kartici mora slagat sa onom na xbox accountu i sa onom na paypalu ako ga koristite. Ovo što napisah je iskustvo iz prve ruke. Dakle ako nemate stranu karticu možete se fučkat. Što se tiče nekih igrica, nije ih moguće kupiti jer ih sad proizvidjač nije napravio za našu regiju.

Unknown kaže...

Pozdrav. Imam Xbox One X i vidio sam da jos nemaju podržanu hrvatsku za live gold i kupnje online. Razgovarao sam sa support timom i rekli su da rade na tome da sve stvore region free global tako da svako bilo gdje u svijetu može koristiti te mogućnosti. Jedini problem mi je što ja ne mogu složiti na UK trenutno tj. ne razumijem kako. Ako bi mi netko mogao pomoći bio bi veoma zahvalan.

Unknown kaže...

Također dali vi kupujete kodove iz stranica kao npr. G2A ili možete iz Xbox Storea?